بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

تاریخچه تقابل‌های ایران و برزیل در فوتبال ساحلی

  • کد خبر: ۱۳۳۲۸۰
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
تاریخچه تقابل‌های ایران و برزیل در فوتبال ساحلی
تیم‌های فوتبال ساحلی ایران و برزیل در رقابت‌های رسمی ۵ بار مقابل هم به میدان رفتند که کفه ترازو به سمت برزیل سنگینی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در فینال جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ امارات به مصاف تیم ملی برزیل می‌رود. ایران و برزیل در حالی به فینال این بازی‌ها صعود کرده‌اند که در دیدار‌ها قبلی خود مقابل حریفان‌شان در این رقابت‌ها شکستی نداشته‌اند. برنده این نبرد حساس میان ایران و برزیل می‌تواند تعداد قهرمانی‌های خود در جام بین قاره‌ای را به عدد ۴ برساند و همراه با روسیه تبدیل به پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شود. ایران و برزیل در ادوار مختلف جام بین قاره‌ای و جام جهانی ۵ بار با همدیگر دیدار کرده‌اند که در ادامه به مرور این نتایج می‌پردازیم:

ایران یک – برزیل ۴
در جام جهانی ۲۰۱۳ ایران و برزیل در دور گروهی در کشور تاهیتی به میدان رفتند که برزیل به پیروزی قاطعانه دست یافت. در این دوره برزیل به مقام سوم دست یافت و ایران در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.

ایران ۴ – برزیل ۴ (پیروزی ایران در پنالتی)
ایران برزیل در سال ۲۰۱۳ در مرحله گروهی به میدان رفتند که ساحلی‌بازان ایران در وقت‌های معمول مقابل تیم قدرتمند برزیل به تساوی ۴ بر ۴ دست یافتند و در نهایت در پنالتی‌ها به پیروزی رسیدند. نکته جالب این که علی نادری، سرمربی تیم ملی ایران و محمد احمدزاده، از بازیکنان باتجربه تیم ملی فعلی در اولین دیدار ایران و برزیل در جام بین قاره‌ای از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده بودند. ایران در سال ۲۰۱۳ به اولین مقام قهرمانی خود در جام بین قاره‌ای دست یافت.

ایران ۳ – برزیل ۴
تیم‌های ملی ایران و برزیل در جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال در دور گروهی به میدان رفتند که حاصل این رقابت نزدیک برتری ۴ بر ۳ برزیل بود. از این گروه برزیل و ایران به عنوان تیم اول و دوم صعود کردند و اسپانیا حذف شد. هر دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی از رقابت‌ها کنار رفتند.

ایران ۲ - برزیل ۶
در فینال جام بین قاره‌ای ۲۰۱۶ ایران و برزیل به میدان رفتند که این بار برزیل به عنوان پرافتخارترین تیم دنیا موفق به پیروزی ۶ بر ۲ شد و جام قهرمانی را به خانه برد و ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

ایران ۴ – برزیل ۶
این دو تیم در سال ۲۰۱۷ نیز در نیمه نهایی جام بین قاره‌ای به میدان رفتند که حاصل این رقابت هم برتری ۶ بر ۴ برزیل بود. در پایان این دوره برزیل اول و ایران سوم شدند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->